neděle 16. ledna 2011

Fotky z vánoc, domeček od tatínka

Už třetím rokem máme umělý "černý" stromeček. Koupili jsme ho v povánočním výprodeji za pár korun. Vždy jsem razila heslo - jedině "živý", ale je mi líto těch krásných jedliček u popelnic vyhozených hned po Štědrém dni, takže máme umělý. Bohužel je černý, což se Sárince asi moc nelíbí. Připadá mi, že z něho má strach, proto jsem ho letos tak brzy odstrojila. Pořád na něho tak divně bojácně koukala. Když jsem ho začala odstrojovat, tak zase pobrekávala, tak nevím, kde byl zakopaný pes.....


 
Bylo nám líto dávat tolik peněz za domeček, tak tatínek zapojil své kutilské buňky a domeček vyrobil sám. Vypadá to jednoduše, ale když se to dělá na koleně, dá to spoustu práce. Já sice nadávala, jelikož výroba probíhala v kuchyni a těsně před Štědrým dnem, takže mi vázlo uklízení a všude byly piliny, ale výsledek stojí zato. Sárinka si sice domečku všímala jen při jeho výrobě (skládala do něho panenky a různé věci) a ještě na Štědrý den, teď nějak leží ladem, ale jeho čas jistě ještě příjde. Jinak jsem utrpěla šok, hned po vánocích ho slevnili na Kč 500,-!!! To mi neměli dělat:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat