sobota 9. dubna 2011

Společné úkoly

Dnes jsme společně zkoušeli nějaké úkoly. Záměrně jsem vyfotila Lukáškovy a Sárinčeny úkoly vedle sebe. Samozřejmě nelze srovnávat zdravé a starší dítě s dítětem mladším a ještě s PAS, ale myslím si, že Sárinka docela uspěla. Jsou to ale úkoly, kterým rozumí. Pokud by se jednalo o úkoly spojené s otázkami, nechápala by. Musela jsem se pousmát nad tím, že když Sárinka nevěděla, opisovala od Lukáška.
                         Sárinka měla červenou tužku, Lukášek modrou.                                                      Na obtahování čísel jsem teda koukala.                                                   
Cesta k cíli poněkud dlouhá, ale správná.
Rozdíly jsme dělali poprvé, takže jsem Sárince musela pomáhat. Zbytek opsala:-)
Přiřazování jde Sárince velmi dobře.
S tímto úkolem byla trochu potíž. Nejprve Sárinka správně zakroužkovala teploměr. Pak ale přešla na věci, které se jí asi líbí. Švihadlo, kyblíček. Zbytek ale provedla správně. Nevím ale, jestli zase neopisovala.
 
 Počítání jde Sárince velmi dobře. Měla tam sice dvě chyby, ale na to, že počítá teprve pár dní, tak bezva. Rozdávala jsem velké jedničky s hvězdičkou a razítka zvířátek. Sárinka si asi říkala, proč jí to tím kazím, ale Lukášek byl tak nadšený, tak to tak nějak brala.

2 komentáře: