středa 1. června 2011

Pasování předškoláků

Dnes byl Lukášek pasován na předškoláka, akce se konala v prostorách zahrady MŠ. Počasí se umoudřilo, přestalo pršet, ale se Sárinkou to bylo horší. Holt, každý den není posvícení. Lítala ze skákacího hradu do stánku s cukrovinkami a zpět a já za ní. Koupili jsme jí  cukrovou vatu a jahodovou ledovou tříšť, ale ještě měli citronovou a popcorn. Nejdříve jsem se divila, že je nabídka sortimentu tak chudá, ale díky za to!!! Je zvláštní, že čím je Sárinka unavenější, tím je vlastně aktivnější. Ve školce už od rána plnili různé sportovní úkoly a pak ještě tato odpolední akce. Sárinka má velmi dobrou výdrž, ale v těchto vedrech bývá unavenější, kdo není? Byla upištěná, neposlušná a hlavně hyperaktivní. Chtěla jsem si aspoň na chvíli popovídat s maminkami ostatních dětí, ve školce už končíme a jindy k tomu moc příležitostí není, ale nezadařilo se. Na chvíli jsem zase záviděla ostatním rodičům sedících na lavičkách v družných rozhovorech, kdy jejich ratolesti pobíhají a chodí k rodičům jen pro peníze, nebo pro pití.  Ale bylo to jen na chvíli a já jsem vděčná, že na takové akce vůbec chodíme, i když za menšího pozdvižení, "ale i muži mají své dny"!
                                                Náš předškolák.
                         Pohodlí nadevše. Ostatní mne moc nezajímají.
            To ve sklenici je živá žába, musela taky na oslavu, pro změnu
                                              Lukáškův nápad!!!




                                                  Nespokojenost.
                            Moje oblíbená trasa -  hrad - stánek a zpět.

4 komentáře:

  1. To je super, že zvládnete podobnou akci. krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Lukáškovi to sluší, už je to velký kluk:-)
    Jára to má taky tak, čím je unavenější je "zrychlenější". Ale ber to tak, že to, že takovou akci Sárinka zvládla je super:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vydržet bude líp,taky jsem myslela,že nikam nebudeme moci chodit.Tak Vám to od září začne -kdo se těší víc Lukášek nebo máma?

    OdpovědětVymazat
  4. Jo Slzičko, maminka bude mít ze školy tak akorát nervy v kýblu. Lukášek se do školy už moc těší, ale počítám, že mu to vydrží jen ten první den. Je hrozně uremcaný a pořád něco řeší!!!

    OdpovědětVymazat