pátek 13. ledna 2012

1. narozeniny

Dnes je to právě rok, co jsem napsala svůj první příspěvek na nový blog o Sárince. Po pravdě řečeno jsem  nedoufala, že v psaní vytrvám, nebo že si moje povídání vůbec najde nějaké čtenáře. Časem jsem ale zjistila, že tohle mé "vypsání" mi poskytuje v nejtěžších chvílích nesmírnou úlevu, že se mohu podělit o své radosti i starosti. Blog mi vlastně otevřel cestu k lidem, které bych v životě nepotkala. A za to mu patří velké díky. Bez vašich komentářů by to byl jen psaný monolog doprovázený obrázky. Žije jen díky vám všem, kteří mu věnujete svůj čas a za to vám patří velké:  D Ě K U J I

6 komentářů:

  1. Blahopřeji k prvním narozeninám a doufám, že ti to psaní vydrží minimálně další rok. :-)
    I já jsem díky blogům poznala plno skvělých lidí. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vše NEJ k narozkám a ať nám oslavenec pěkně roste :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Taky přeji všechno nejlepší:-) A ráda jsem tě poznala, i když jenom virtuálně:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujeme k prvním narozeninám a díky za tvé psaní,chodím číst pravidelně a moc mi pomáhá vědomí,že někdo řeší stejné problémy ,jako my doma,ještě jednou DÍky!!!Jarka a Kuba

    OdpovědětVymazat
  5. Tak vsechno nejlepsi Leni a at se dobre pise i v dalsim roce. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Huráá, posílám velikou gratulaci k narozeninám. Jsem ráda, že tvůj blog existuje...a že Tě znám. Kéž nám roste a sílí dál a Tobě přináší spoustu úsměvů a radosti.

    OdpovědětVymazat